PDA

View Full Version : The problem with 20Ts


Jesse
11-15-2001, 08:54 AM
Ah that got you clicking didn't it 20T? "What what!? A problem with me?" I hear you say. Yes indeedilly.
For some reason every time I try to reply a post @)t has contributed too it takes like 3 or 4 tries... it seems to only be posts 20T's posted on though... anybody else experiencing this problem? Exclusively or generally? We need to know if the PHP needs re-tweaking...

vilehelm
11-15-2001, 02:19 PM
I've had some problems with it taking a long time to post but I assumed it was because the few threads I'm on right now are very, very, very long.

20 Ton Squirrel
11-15-2001, 02:30 PM
*cackle*
Oh, that's rich! I'm your gremlin, the thorn in your side! Let's look at some of the things that set me apart from the others...

Ummmm.... uh...

The only thing I can think of is the fact my name starts with a number. Could that be ferqing things up?

tg
11-15-2001, 02:35 PM
i too am having some problems posting and just navigating between the different forums, but i havn't noticed who has been posting where. of course its easy to blame 20t, he posts everywhere.

make that _20 Ton Squirrel...

20 Ton Squirrel
11-15-2001, 02:42 PM
Noooooo! Don't make me change my name! I'll have to go get all my business cards reprinted!!!

*laugh*

tg
11-15-2001, 03:46 PM
you can always tell folks that the _ was some uppity flasher that got in your way

20 Ton Squirrel
11-15-2001, 04:09 PM
Heh, yeah! Get in my way and you'll get ROLLED, sucka!

If my number is the problem, mayhaps we can change the 20 to Twenty? Hopefully that won't exceed the length limit... Twenty Ton Squirrel... nineteen characters total.

Josh
11-15-2001, 04:47 PM
I havent had any problems like that. Of course I havent tried replying to any long threads yet, so that mioght be the problem.... I have never had this problem at other boards though, so I dont think that would be it haha

Josh Dura

vilehelm
11-15-2001, 05:58 PM
You do notice that his posts # finally hit 666...

20 Ton Squirrel
11-15-2001, 06:47 PM
Yeah, I was going to post on that, but that would've bumped me up to 667... oh no, wait!!! DAMN!

Strok
11-15-2001, 10:25 PM
We'll update our forums to v2.2.0 tomorrow

vilehelm
11-15-2001, 11:32 PM
Antichrist no longer....poor squirrel

Jesse
11-16-2001, 06:18 AM
actually I think it's just that threads which squirrel replies suddenly become twice as long :) hehe I'm on your case now boyo! hehe nah this was just a general question really, just trying to make it a bit more lively thatn "Anyoen had any problems?"

20 Ton Squirrel
11-16-2001, 01:51 PM
Post 670... mark of the Squirrel!

Josh
11-16-2001, 01:59 PM
Hmmm unless I am seeing things, it says 669 below your name....dum dum dum another 20T oddity! hahahaha :D

UPDATE: It changed to 670 right after I posted this. I SWEAR :D haha

Josh Dura

Ricod
11-22-2001, 10:32 AM
I've never had THAT problem ! Maybe he's actually the 20MB Squirrle and all his posts are 20MB !! :p

20 Ton Squirrel
11-23-2001, 09:59 PM
I am a bit chatty, aren't I?

kingarturo
11-24-2001, 02:29 PM
Originally posted by 20 Ton Squirrel
I am a bit chatty, aren't I?

I would have to vote this as the biggest understatement of the year so far. :D Nothing bad meant by this, just a personal observation. In fact I enjoy reading 20T's posts. ;)

Peace

20 Ton Squirrel
11-26-2001, 02:15 PM
Yeah, I admit it... I love the sound of my own typing. I drive my wife crazy when I say I'm gonna write a "short" e-mail that ends up taking two pages. What can I say? I DO IT ALL FOR YOU, the beloved audience!

red penguin
11-26-2001, 03:49 PM
Twenty Ton Squirrel ????

That just ain't right!!!

No problems on my end, or at least any that I have noticed...but then again, I usually have something like three or four windows open and when I post or change, I just go to the next one that has finished!!

Tell me none of you don't do that either...

mad_A
11-26-2001, 05:06 PM
well, what's 20 ton converted to bytes? I thing it could be a buffer overload!